background image

Başarsoft’un “Gerçekleştirme Sanatı” deneyimi

Başarsoft Ankara yazılım grubu, “İş Hayatınızı Yönetin” eğitim paketimizin uygulamalı proje yönetimine yönelik olarak MCM ve NORM ‘un ortak olarak hazırladığı  “Gerçekleştirme Sanatı” alt modülünü deneyimledi. Günümüz proje yaklaşımlı kurumsal işletme yapılarına; projesel düşünme ve iş yapış temel yaklaşımının aktarıldığı, proje yönetimi yöntemlerinin bilgi alanı ve süreçlerinin anlatıldığı, proje yöneticilerinin karma disiplinlere farkındalığının arttırıldığı, liderlik ve ekip olma becerilerine yönelik bilgi ve deneyimlerin verildiği ...

Devamını Oku

Aksaray, “Müşteri İlişkileri” eğitimleri tamamlandı

Ocak ayında düzenlenmeye başlanan Aksaray, Meram Elektrik Dağıtım A.Ş. “Müşteri İlişkileri” eğitim programı, Mart ayı sonunda, tam katılım ile tamamlandı. NORM’un “İş Hayatınızı Yönetin” eğitim paketinin alt modülü olarak sunulan eğitimden, toplam 170 Aksaray MEDAŞ personeli faydalandı. Cumartesi günleri gerçekleştirilen eğitimler, eğitmen Sibel ÖZPULAT tarafından gerçekleştirildi. Eğitimde; kendini tanıma, kişilik ve karakter özellikleri nelerdir, duygusal zeka ve bileşenleri, iletişim biçimleri, iş hayatında paydaşlarımız, iç ...

Devamını Oku

“Ekip Oluşturma ve Kültürlerarası Uyum Semineri”

18 Mart Çarşamba günü, KÖPRÜ Sosyal Girişim’inin organizasyonunda gerçekleştirilen “Ekip Oluşturma ve Kültürlerarası Uyum” seminerinde yer aldık. Üniversite ve iş hayatındaki gençlerin katıldığı ve  Ankara’da, İbrahim Çeçen Vakfı eğitim salonundaki bu semineri, bir paylaşım atölyesi çalışması olarak video ve oyunlar üzerinden gerçekleştirdik. Atölye çalışmasında; kendini tanıma, kişilik tipleri, ekibimizdeki diğer üyeleri tanıma ve anlama, farklılıkları algılama ve yönetme ve kültürel zeka  yönetimi konularını, katılımcı ...

Devamını Oku

UPMK2015 ve TPYME “Çetin Ceviz Proje Yöneticisi” Ödül Töreni

Türk Proje Yönetimi Meslek Enstitüsü TPYME‘nin evsahibi olduğu Ulusal Proje Meslek Konferansı UPMK, NORM Eğitim Danışmanlık Derneği organizasyonunda 12 Mart günü, Müvenpick Hotel Ankara’da toplandı. Bu yıl, altıncı kez toplanan UPMK2015; proje yöneticilerinin yılda bir kez buluştuğu ve bir ana tema çerçevesinde konuşmaların yapıldığı ulusal bir sosyal platform aslında. Konferansın genel sloganı “Proje=Hayat, Hayatını İyi Yönet”. Proje yöneticileri olarak, projeler hayatın her alanına değer katan süreçler olarak algılanıyor ...

Devamını Oku

Kadın Girişimcilik ve Üretim Atölyeleri Projesi’ne NORM katkısı…

KIBRIS Gazimağusa Beyarmudu Belediyesi ve Yakın Doğu Üniversitesi Center of Excellence’e bağlı Toplumsal Araştırma Merkezi ve Turizm Araştırma Merkezi işbirliğiyle “Kadın Girişimcilik: Öğrenme ve Liderlik Atölyeleri Projesi” 2015 Ocak ayı itibari ile Güney Mesarya bölgesinde başlatıldı. Mesarya bölgesindeki kadınların, örgüt ve toplumlara verimlilik katması amacıyla,  bilişim ve bilgi çağında kadının kimlik rolünün vurgulanması ve kadın girişimcilik ruhunun öneminin fark ettirilmesi,  bu projenin ana hedefi. ...

Devamını Oku

Aksaray “Müşteri İlişkileri” eğitimlerimize devam ediyoruz…

Günümüz hizmet sektöründe müşteri ile iletişim, firmaların vitrin yüzünü oluşturmakta. Bununla birlikte, teknik konulardaki hizmetlerde iletişim, çoğu zaman, teknik elemanınız ile son kullanıcı müşteriniz arasında yaşanmakta. Teknik elemanın iletişim becerileri firmanızın müşteri ilişkilerini belirlemekte. İletişim becerilerinde ki yetersizlikler ise; iş geliştirme, pazarlama ve satış departmanlarınızın uzun uğraşlar sonucunda elde ettiği müşteriyi, çok kısa bir sürede firmanızdan uzaklaştırabilmekte veya başka rakiplere yönlendirebilmekte. Temelde kendini tanıma ...

Devamını Oku

NORM’dan, “Gölgeni İzle: Yerel Siyasete Kadın Katılımı İçin Gölge Meclisler” Projesine destek…

Norm ve Uçan Süpürge Kadın İletişim ve Araştırma Derneği’nin, 7 Şubat günü gerçekleştirdiği bir çalışma ile; “Gölgeni İzle: Yerel Siyasete Kadın Katılımı için Gölge Meclisler” Projesi kapsamında verilmesi planlanan 3 günlük Eğitim Programının oluşturulması ve “Gölge Meclis”in sürdürülebilirliği için kaynaşmanın sağlanması, iletişim sınırlarının genişletilmesi, motivasyonun arttırılması hedeflerine yönelik ısınma, buz kırıcı ve enerji verici aktivitelerin oluşturulmasına Derneğimiz tarafından katkı ve destek verilmiştir. Türkiye’de kadınların ...

Devamını Oku

“Müşteri İlişkileri” Eğitimleri İçin Haftasonları Aksaray’dayız…

Günümüz hizmet sektöründe müşteri ile iletişim, firmaların vitrin yüzünü oluşturmakta. Bununla birlikte, teknik konulardaki hizmetlerde iletişim, çoğu zaman, teknik elemanınız ile son kullanıcı müşteriniz arasında yaşanmakta. Teknik elemanın iletişim becerileri firmanızın müşteri ilişkilerini belirlemekte. İletişim becerilerinde ki yetersizlikler ise; iş geliştirme, pazarlama ve satış departmanlarınızın uzun uğraşlar sonucunda elde ettiği müşteriyi, çok kısa bir sürede firmanızdan uzaklaştırabilmekte veya başka rakiplere yönlendirebilmekte. Temelde kendini tanıma ...

Devamını Oku